Blog

Błędy w regulaminie sklepu? Uwaga na masowy mailing!

Błędy w regulaminie sklepu? Uwaga na masowy mailing!

Z początkiem roku, blady strach padł na przedsiębiorców, prowadzących sklepy internetowe. Skrzynki pocztowe zalała fala e-maili, wyzywających do poprawienia regulaminu, pod groźbą skierowania sprawy do sądu. Wielu przedsiębiorców przestraszyło się na poważnie, a wiadomość została przygotowana na tyle przekonująco, że nawet osoby, które wprowadziły odpowiednie zmiany w regulaminach, wyraziły zaniepokojenie.

więcej »

Dostosowałeś regulamin sklepu do nowych przepisów?

Dostosowałeś regulamin sklepu do nowych przepisów?

Już 25 grudnia 2014 roku do użytku wchodzą nowe przepisy dotyczące e-handlu i ochrony konsumenta. Chociaż zmiany były zapowiadane od dawna, to do tej pory tylko niewielka część sklepów zadeklarowała gotowość. Nowelizacja przepisów, może korzystnie wpłynąć na świadomość konsumentów, a lepiej przygotowane sklepy internetowe liczą na to, że dzięki stosowaniu przyjaznej polityki zakupowej, uda się przyciągnąć nowych klientów. 13 czerwca 2014 roku w więkoszości Państw Członkowskich Unii Europejskiej zaczęła obowiązywać DYREKTYWA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 roku. W Polsce zaktualizowana Ustawa o prawach konsumenta, uwzględniająca postanowienia w/w dyrektywy,[...]

więcej »

Pingwin 3.0 w natarciu!

Pingwin 3.0 w natarciu!

Google zapewnia nam dużo zmian w ostatnim czasie, dużo się dzieje a jeszcze więcej już się wydarzyło. Wiele firm i agencji już odczuło widoczne zmiany w wynikach stron, którymi się opiekują, są to najczęściej spadki, ale nie tylko. Przyczyną jest aktualizacja algorytmu o nazwie Pingwin 3.0, która miała miejsce w nocy z piątku na sobotę, czyli z 17 na 18 października. Prace nad aktualizacją trwały ponad rok, dlatego zmiany są duże i widoczne. Google sukcesywnie wspiera strony promowane naturalnie, stawia na jakość a nie na ilość. Dla Google liczą się strony zadbane, absorbujące właścicieli, z blogiem i nowymi treściami, sukcesywnie rozwijane, bez nienaturalnych linków, bez żadnych działań, typu[...]

więcej »

Nowa Panda 4.1 już jest!

Nowa Panda 4.1 już jest!

Od dłuższego już czasu Google kładzie nacisk na odpowiednią zawartość pozycjonowanych stron i "honoruje" wysokiej jakości treści. Update Panda 4.1 - idzie jeszcze dalej i mocno uderza w strony o niskiej jakości treści obniżając ich pozycje. Mocno więc odczują to wszyscy właściciele stron, którzy pokusili się o kopiowanie treści, zapożyczanie contentu z innych serwisów, czy też nie dołożyli zbytnio starań o odpowiednią jakość zawartości swojej strony.

więcej »

Czy https będzie miało wpływ na pozycje w Google?

Czy https będzie miało wpływ na pozycje w Google?

Na ostatniej konferencji  Google I/O 2014, która odbyła się 25 i 26 czerwca w San Francisco, Ilya Grigorik oraz Pierre Far przez ponad 45 minut omawiali planowane zmiany, jakimi są wzrost bezpieczeństwa wyszukiwanych danych - HTTPS Everywhere. Już 6 sierpnia została ogłoszona decyzja, zatwierdzone zostały zmiany w algorytmie wyszukiwarki (nazwa robocza - HTTPS everywhere), polegające na faworyzowaniu witryn posiadających protokół HTTPS. Innymi słowy, Google zależy na tym, by właściciele serwisów internetowych dbali o bezpieczeństwo swoich użytkowników, odpowiedzialnie podchodzili do przesyłanych i udostępnianych poufnych danych. Ponadto protokół HTTPS będzie jednym z czynników, które wpłyną na[...]

więcej »

Certyfikat SSL - szyfrowane bezpieczeństwo

Certyfikat SSL - szyfrowane bezpieczeństwo

Ubezpieczyłeś swój dom, samochód, wykupiłeś polisę na życie, prowadzisz biznes. Jesteś odpowiedzialny, więc zadbaj również o profesjonalną ochronę danych firmowych. Posiadając stronę www, na której obsługujesz klientów, z pewnością wiesz jak ważne jest, aby zapewnić im pełne bezpieczeństwo korzystania z Twojego serwisu. Bezpieczeństwo w sieci stało się cennym standardem, w który warto inwestować.

więcej »

Cloud Computing - Chmura Możliwości

Cloud Computing - Chmura Możliwości

Cloud Computing, czyli chmura obliczeniowa - otwiera nowe możliwości udoskonalania i optymalizowania procesów biznesowych. Jest to skuteczna alternatywa dla własnego centrum danych. Jest to narzędzie, polegające na zdalnym udostępnieniu danych przez zewnętrzne podmioty. Usługa dostępna na żądanie w dowolnej chwili i w dowolnym czasie. Zatem, w jaki sposób wykorzystać potencjał Cloud Computingu?

więcej »

SEMcamp – To już 15. raz!

SEMcamp – To już 15. raz!

I my tam byliśmy! 24 kwietnia 2014 r. odbył się 15. jubileuszowy SEMcamp - tradycyjnie na Uczelni Łazarskiego. Specjaliści z branży e-marketingu nie mogą przejść obojętnie obok takiego wydarzenia, a tym bardziej my nie mogliśmy go przegapić.

więcej »

Real-Time Bidding – reklama dopasowana do potrzeb użytkownika

Poprzednio pisaliśmy o remarketingu w kampaniach reklamowych Google AdWords – jest to doskonałe narzędzie, przekładające się na skuteczniejsze kierowanie reklam do użytkowników, a tym samym na lepszą konwersję. Tym razem prezentujemy narzędzie, dzięki któremu targetowanie reklamy staje się jeszcze skuteczniejsze, a wysoki wskaźnik ROI zdecydowanie przemawia właśnie za tym modelem marketingowym.

więcej »

AdRank – teraz w AdWords liczą się szczegóły

Jeśli Google wprowadza zmiany w usługach AdWords, najczęściej kojarzy nam się to z podniesieniem stawek. Jednak nie tym razem. Gigant z Mountain View, dał nam do dyspozycji narzędzie, dzięki któremu, przy zachowaniu tych samych stawek (a nawet ich obniżeniu), reklama może pojawić się na wyższej pozycji. W jaki sposób?

więcej »
« powrót