SEMcamp – To już 15. raz!

SEMcamp – To już 15. raz!

I my tam byliśmy! 24 kwietnia 2014 r. odbył się 15. jubileuszowy SEMcamp - tradycyjnie na Uczelni Łazarskiego. Specjaliści z branży e-marketingu nie mogą przejść obojętnie obok takiego wydarzenia, a tym bardziej my nie mogliśmy go przegapić.

Gwoli przypomnienia - celem spotkań jest popularyzowanie wiedzy związanej z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach, a zarazem integracja miłośników e-marketingu.

Jaką tematyką zaskoczyli nas tym razem mówcy SEMcamp? Jak zawsze rozległą! Skuteczna promocja aplikacji to temat prezentacji rozpoczynający konferencję.

Dodatkowo uzyskaliśmy wyczerpujące wypowiedzi na poszczególną problematykę, m.in.:

  • Zaawansowane podejście do promocji aplikacji w sieci Google;
  • Które produkty sprawdzają się lepiej, a które gorzej?
  • Wykorzystanie analityki internetowej przy promocji aplikacji;
  • Re-marketing - Jak skutecznie wykorzystać jedno z najciekawszych rozwiązań marketingowych?
  • Jak tworzyć efektywne i efektowne kampanie wideo na YouTube?
  • Czy YT zabije telewizję?

20140424_---camp_-azarski----1600px-jpg_250Ponadto - 10 porad od Google dla webmasterów. Skuteczne i sprawdzone metody zwiększające rezultaty pracy każdego specjalisty SEM. Organizatorzy naprawdę stanęli na wysokości zadania. Trzeba przyznać, że konferencja była profesjonalna, a przede wszystkim merytoryczna. Garść wiedzy uchwycona w jednym miejscu. Co ciekawe koszt uczestnictwa to 100 zł, które całkowicie przekazywane jest na cele charytatywne. Dzięki temu, Fundacja „Mam serce” otrzyma dofinansowanie na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci z zanikiem mięśni, chorobami genetycznymi oraz porażeniem mózgowym.

---04460_szpar_---1600px-jpg_250Uzyskaliśmy także wiedzę na temat Google Tag Manager w Universal Analytics – jedno z najefektywniejszych połączeń w historii ludzkości oraz Black Hat Analitycs - omówione zostały najważniejsze zagadnienia i przytoczone powszechnie stosowane praktyki. Praktyczne przykłady i nieznane dotąd raporty. To bardzo ważna i ciekawa wiedza. A kto jest „nośnikiem” tejże wiedzy? Nie byle kto! Znane nazwiska wszystkim branżowcom. Między innymi: Mariusz Gąsiewski – pomysłodawca SEMcamp, pracownik Google od 2007 roku. Autor książek m.in. „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Znany SEMitom bardziej jako bloger – ittechnology.us.  Wystąpił również Przemysław Modrzewski - Google AdWords & Google Analytics Certified Trainer. Autor książek “Google AdWords w praktyce”, autor bloga marketingLAB.pl.

Reasumując – Prelegenci  omówili, opisali, zademonstrowali i podzielili się cenną wiedzą z zakresu szeroko pojętego e-marketingu. Ogółem zagadnień stały się skuteczne i sprawdzone metody zwiększające nawet 10-cio krotnie rezultaty pracy każdego SEMity. Bazując na uzyskanej wiedzy, z pewnością zwiększymy efektywność swoich działań związanych z SEM. Wynieśliśmy dużą dawkę wiedzy, garść dobrego humoru oraz nadzieję na kolejną edycję SEMcamp.

Kategorie:

Tagi:

Liczba wyświetleń: 846

Podobne artykuły

Komentarze

« powrót